vrijdag 14 oktober 2011

ooooooooohhhhhhhhhhhhhh

Antoinette,

Ik ben aan het zweten om dit voor elkaar te krijgen. Wat betreft jouw vragen.
Ik gebruik de Ipad binnen de onderwijssituatie. Ik heb een aantal keren op Plaza naar roosters gezocht voor leerlingen. Daarnaast op Safari naar filmpjes over opvoeden en bij orthopedagogiek op zoek geweest naar boeken en artikelen die betrekking hadden op de lessen. Ik vind het internet met name heel prettig om zaken betreffende mijn lessen op te zoeken. Ik moet ook wat bekennen, ik gebruik hem ook bij de studiebegeleiding in Oldenzaal, om bv zaken op te zoeken zoals directe en indirecte democratie.

Ik gebruik de ipad erg veel, niet te geloven begin bijna een junk te worden. Maar ik maak er leuke foto's mee, zoals bij de introductie van de eerste jaars.
Ik moet me nog wel toeleggen op het goed inplannen betreffende de agenda, want dat ging helemaal fout.

Groet, Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten