vrijdag 14 oktober 2011

Eindelijk!!!!!

Opnieuw een poging om te bloggen.
Het blijkt dat ik de vorige keren een nieuw blog heb aangemaakt, wat niemand kon volgen en het leek alsof ik niets had gedaan.
Gelukkig heb ik collega,s Petra Stapelberg, die me heeft geholpen om het nu wel goed te kunnen doen. Petra bedankt!

Afgelopen week ben ik een paar dagen ziek geweest en dus weinig gedaan met de IPad op school. Wat wel heel fijn was, dat ik thuis vragen van leerlingen met name de stagiaires kon beantwoorden. Mijn oude laptop doet het niet zo goed meer, dus dan maar de IPad gebruiken.
Ook heb ik nog problemen met Presto op de IPad, er komen steeds 2 klassen door elkaar, maar ik ga er in de vakantie mee aan de gang.

Allemaal een fijn weekend gewenst,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten